piątek, 4 października 2013

Konsumenci przetestują produkty FRoSTY

Konsumenci przetestują produkty FRoSTY

Producent wysokiej jakości żywności mrożonej, m.in. popularnych Złotych paluszków rybnych, firma FRoSTA uruchomiła 1 października br. aplikację Facebook „FRoSTERZY” zachęcającą konsumentów do podzielenia się opinią o nowościach produktowych. Do pierwszego etapu programu do 20.10.2013 mogą zgłosić się osoby z największych aglomeracji w Polsce – Trójmiasta, Warszawy, Poznania, Krakowa i Aglomeracji Śląskiej. Wystarczy, że odpowiedzą na kilka pytań. W najbliższych tygodniach FRoSTA wybierze 1000 osób, które otrzymają 3 zestawy produktów do przetestowania w ciągu dwóch tygodni wspólnie z dwojgiem wybranych przez siebie przyjaciół. Swoją recenzję będą mogli zamieścić online za pomocą aplikacji.

   

FRoSTERZY będą testować i oceniać nowości produktowe marki, m.in. produkty z kurczaka (Fingersy, Stripsy i Chicken de lux). Opinia konsumentów jest dla nas bardzo ważna, dlatego zwróciliśmy się z prośbą o ocenę produktów bezpośrednio do nich, a nie do osób, które zajmują się tym profesjonalnie. Postanowiliśmy wykorzystać społecznościowy charakter serwisu Facebook, aby zaangażować fanów do zabawy wspólnie z przyjaciółmi mówi Paulina Owczarek z FRoSTY, koordynatorka i pomysłodawczyni pierwszej edycji programu „FRoSTERZY”. Staraliśmy się, aby aplikacja do testowania produktów była jak najbardziej przyjazna i intuicyjna, a zasady uczestnictwa w programie nieskomplikowane. Mamy nadzieję, że konsumenci z przyjemnością przyłączą się do akcji i przekażą nam swoje opinie.

 

Wyniki konsumenckiego badania opinii poznamy pod koniec grudnia. Mogą w nim wziąć udział pełnoletni konsumenci, mieszkający w objętych akcją miastach. Aplikacja „FRoSTERZY” dostępna jest pod adresem https://www.facebook.com/frosta.polska/app_1414122098809315.

 

Więcej informacji o produktach FRoSTA oraz akcji testowania produktów „FRoSTERZY” można znaleźć na fanpage’u www.facebook.com/frosta.polska oraz na stronie www.frosta.pl.

 

 

Informacje o firmie:

FRoSTA to znana marka żywności mrożonej, obecna na polskim rynku od 1998 roku. W ofercie firmy znajdują się produkty z ryb, mieszanki warzywne oraz dania gotowe i produkty z kurczaka. W 2011 roku firma wprowadziła politykę 100% naturalnego smaku usuwając jako pierwsza firma w Polsce jednocześnie ze wszystkich swoich produktów dodatki do żywności: barwniki, aromaty i wzmacniacze smaku. Firma FRoSTA tworzy swoje produkty z myślą o potrzebach swoich konsumentów zgodnie z zasadą FRoSTA. Smaczna i prosta.

 

Kontakt dla mediów:

Paulina Owczarek

Brand manager, PR & Online Management, FRoSTA

tel. 504 199 670

e-mail: paulina.owczarek@frosta.pl

 

Anna Zamecka

JBcomm

tel. 795 122 044

e-mail: anna.zamecka@jbcomm.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz