Klienci doceniają markę za bardzo duży i zróżnicowany asortyment, niepowtarzalny klimat zakupów, efektowny wygląd sklepów, atrakcyjne ceny oraz profesjonalizm obsługi. Wizyty blisko 5 mln klientów w miesiącu są potwierdzeniem, iż ten wzorzec biznesowy jest sprawdzony i skuteczny. Własna logistyka, siła marki Piotr i Paweł, dwadzieścia trzy lata funkcjonowania na rynku detalicznym polskiej sieci, a i bezpos?rednie zderzenie z zachodnia? konkurencja?, uwiarygodniło osiągnięcie biznesowego celu w postaci maksymalizacji obrotów na metr powierzchni handlowej.
Atrakcyjność stworzonego modelu dostrzegli też franczyzobiorcy i dlatego sieć stworzyła kilka wariantów biznesowych umożliwiających rozwój z Piotrem i Pawłem.
Franczyzobiorcą można zostać już nie tylko zarządzając przygotowaną przez sieć placówką, lecz również posiadając funkcjonujący sklep. To właśnie ten wariant jest obecnie mocno rozwijany przez polską sieć.
Na czym to polega? Aby rozpocząć współpracę z Piotrem i Pawłem jako franczyzobiorca, poszukiwani kandydaci powinni mieć doświadczenia w handlu oraz sklep o powierzchni minimum 600 m2 .Wiedza, doświadczenie i znajomośc rynku franczyzodawcy wzmacnia pewność powodzenia inwestycji. To szansa dla osób otwartych na wyzwania, potrafiących współpracować w dużych organizacjach. Docelowo franczyzobiorca staje się właścicielem sklepu w prężnie rozwijającej się organizacji, o scentralizowanym procesie zakupu i marketingu.
Wszyscy, którzy nawiążą współpracę z Piotrem i Pawłem w roku 2013 nie poniosą kosztów adaptacji funkcjonujących placówek do standardów sieci .
Piotr i Paweł ( www.piotripawel.pl )
WIĘCEJ INFORMACJI z Piotr i Paweł S.A. (PRESS BOX)
czwartek, 14 marca 2013
Własny Piotr i Paweł bez wkładu własnego
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz